
ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
“Αναγνωρίζω την οξύτητα των προβλημάτων που δημιουργούνται τόσο εντός της αίθουσας του Σωφρονιστικού Καταστήματος Κορυδαλλού όπου διεξάγεται η δίκη μελών της Χρυσής Αυγής όσο και στον περιβάλλοντα χώρο της. Για το λόγο αυτό έχει ήδη δρομολογηθεί η κατασκευή νέας αίθουσας








